Τακτικές Αξιολογήσεις Χώρου Εργασίας
Συνιστούμε να αξιολογείτε περιοδικά τον χώρο εργασίας σας για να προσδιορίσετε αν είναι απαραίτητες κάποιες προσαρμογές. Η εμπορική ανακαίνιση συχνά περιλαμβάνει την εξισορρόπηση μεταξύ της διατήρησης των υπαρχόντων στοιχείων και της ενίσχυσης περιοχών του σχεδιασμού που δεν πληρούν πλέον τις ανάγκες σας.
Σχεδιάστε τον Ιδανικό Χώρο Εργασίας
Στην CID Spaces, πιστεύουμε ότι ένα προσεκτικά σχεδιασμένο γραφείο είναι το κλειδί για την αύξηση της παραγωγικότητας των υπαλλήλων και την προώθηση μιας θετικής εταιρικής κουλτούρας. Οι υπηρεσίες σχεδιασμού μας προσφέρουν μια ολοκληρωμένη προσέγγιση για την επανασχεδίαση του χώρου σας, από την αρχική σχεδίαση και τις mood boards μέχρι τις λεπτομερείς 3D απεικονίσεις. Συνεργαζόμαστε στενά μαζί σας για να δημιουργήσουμε έναν χώρο εργασίας που ευθυγραμμίζεται τέλεια με τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Προμήθεια
Η αφοσίωσή μας στην παροχή εξαιρετικής αξίας επεκτείνεται σε όλη τη διαδικασία προμήθειας. Συνεργαζόμενοι με ένα προσεκτικά επιλεγμένο δίκτυο κορυφαίων προμηθευτών, διασφαλίζουμε ότι το έργο σας επωφελείται από υλικά και έπιπλα υψηλής ποιότητας σε ανταγωνιστικές τιμές, συνδυάζοντας εκπληκτική αισθητική με οικονομική αποδοτικότητα.
Fit-Out vs. Ανακαίνιση: Γνωρίζοντας τη Διαφορά
Είναι σημαντικό να κατανοήσετε τη διάκριση μεταξύ ενός fit-out και μιας ανακαίνισης. Ένα fit-out περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός λειτουργικού χώρου εργασίας μέσα σε ένα νέο κτίριο, ενώ η ανακαίνιση επικεντρώνεται στην αναβάθμιση ενός υπάρχοντος χώρου για να βελτιώσει την εμφάνιση και τη λειτουργικότητά του. Η CID Spaces διαπρέπει και στα δύο, προσφέροντας προσαρμοσμένες λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες σας.
Εργασία σε Κατοικημένους Χώρους
Αναγνωρίζουμε ότι η διατήρηση των επιχειρηματικών λειτουργιών είναι κρίσιμη. Όταν εργαζόμαστε σε κατοικημένους χώρους, εφαρμόζουμε προσεκτικό σχεδιασμό και σταδιακή υλοποίηση για να ελαχιστοποιήσουμε τις διαταραχές. Οι έμπειροι διαχειριστές έργων μας δημιουργούν λεπτομερή χρονοδιαγράμματα για να διασφαλίσουν μια ομαλή διαδικασία, επιτρέποντας στην ομάδα σας να συνεχίσει τη δουλειά της ενώ εμείς μεταμορφώνουμε το γραφείο σας.
Καινοτομία και Βιωσιμότητα
Δεσμευόμαστε να δημιουργούμε καινοτόμους, βιώσιμους χώρους γραφείων. Η ομάδα σχεδιασμού μας εξερευνά δημιουργικές λύσεις που μεγιστοποιούν τις δυνατότητες του χώρου σας, συχνά ενσωματώνοντας υπάρχοντα έπιπλα και εξαρτήματα για να μειώσουμε τα κόστη και τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο. Επανασχεδιάζοντας το χώρο σας, μπορούμε να τον μετατρέψουμε σε ένα εμπνευσμένο, δυναμικό περιβάλλον χωρίς να ξεπεράσουμε τον προϋπολογισμό σας.
Προϋπολογισμός και Χρηματοοικονομικός Σχεδιασμός
Κατανοούμε τη σημασία της αποτελεσματικής διαχείρισης προϋπολογισμού. Οι διαφανείς εκτιμήσεις κόστους και οι πρακτικές διαχείρισης έργων μας σας παρέχουν πλήρη ορατότητα στην επένδυσή σας. Συνεργαζόμαστε μαζί σας για να αναπτύξουμε έναν προϋπολογισμό που ευθυγραμμίζεται με τους χρηματοοικονομικούς σας στόχους, παραδίδοντας εξαιρετικά αποτελέσματα ενώ βελτιστοποιούμε τα κόστη χωρίς να θυσιάζουμε την ποιότητα ή το σχεδιασμό.
Γραφείο
Χώρος
Για μια προσιτή επιχειρηματική διεύθυνση στο επιχειρηματικό κέντρο του Λονδίνου, εκμεταλλευτείτε τους πλήρως εξυπηρετούμενους χώρους γραφείων της Servcorp.
ΧΩΡΟΙ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΛΟΝΔΙΝΟΥ
Για να διασφαλίσετε ότι η επιχείρησή σας θα λάβει την καλύτερη τοποθέτηση και θα διατηρήσει μια αυστηρή, επαγγελματική εικόνα, κάντε τη διεύθυνση της επιχείρησής σας έναν πλήρως εξυπηρετούμενο χώρο γραφείου της Servcorp.
Οι προσιτές τιμές μας δίνουν στην επιχείρησή σας πρόσβαση σε βασικά επαγγελματικά χαρακτηριστικά:
• Πλήρως εξυπηρετούμενοι εταιρικοί χώροι – συμπεριλαμβανομένης της επαγγελματικής υποστήριξης εντός της ομάδας
• Χώρος γραφείου μερικής ή πλήρους απασχόλησης για χρήση σε οποιαδήποτε τοποθεσία της Servcorp παγκοσμίως
• Κινητές λύσεις γραφείου με ιδιωτικές ή κοινές επιλογές
• Ευέλικτες ρυθμίσεις μίσθωσης – 5-10 ημέρες το μήνα ή διαθέσιμες επιλογές πλήρους απασχόλησης
• Ευελιξία μέλους μήνα-μήνα
• Υποδομή IT και επικοινωνιών κορυφαίας βιομηχανίας
Το κλειδί για την επαγγελματική επιτυχία είναι οι οικονομικά αποδοτικές λύσεις πόρων. Το πλήρες επαγγελματικό μας πακέτο φροντίζει για τους πονοκεφάλους της εκκίνησής σας, παρέχοντας την υποστήριξη που χρειάζεται η επιχείρησή σας για...
Είμαστε ειδικοί στη σχεδίαση και δημιουργία λύσεων επίπλων γραφείου: καρέκλες γραφείου, τραπέζια γραφείου, ντουλάπες αποθήκευσης, καρέκλες, τραπέζια συνεδριάσεων, θέσεις υποδοχής, μεταξύ άλλων.
Τα έπιπλά μας αναγνωρίζονται διεθνώς. Από το σχεδιασμό του σχεδίου μέχρι την επιλογή των υλικών, η διαδικασία μας τηρεί αυστηρά κριτήρια ποιότητας προκειμένου να προσφέρει τις καλύτερες λύσεις επίπλων. Δείτε παρακάτω μερικές επιλογές που έχουμε για εσάς.
Το εικονικό σας γραφείο πάντα και παντού
Μέσω ενός εικονικού γραφείου είστε συνεχώς προσβάσιμοι, χωρίς να χρειάζεται να ενοικιάσετε μόνιμα έναν χώρο γραφείου.
Οι υπάλληλοί μας ταυτίζονται πλήρως με την επιχείρησή σας και απαντούν σε όλες τις κλήσεις. Αυτές προωθούνται σε εσάς με την ίδια αξιοπιστία και συνέπεια όπως και η επιχειρηματική σας αλληλογραφία.
Κατόπιν αιτήματος, μπορούμε να τοποθετήσουμε την επιγραφή της εταιρείας σας στο κτίριό μας, ολοκληρώνοντας έτσι την επαγγελματική σας εμφάνιση.
Η πιο σύγχρονη τεχνολογία γραφείου και επικοινωνίας είναι στη διάθεσή σας, όπως και η δυνατότητα να ενοικιάσετε ημερήσια γραφεία ή αίθουσες συνεδριάσεων οποιαδήποτε στιγμή και χωρίς δυσκολία.
Οι εργασίες γραμματείας μπορούν να αναληφθούν από το εξειδικευμένο προσωπικό μας. Και εδώ, η φιλοσοφία μας είναι: Εσείς ασχολείστε με την επιχείρησή σας, εμείς με όλα τα υπόλοιπα.
Ο σχεδιασμός των συστημάτων χώρου και των γραφείων αίθουσας πραγματοποιείται σε σύγχρονα συστήματα CAD 3D ακριβώς σύμφωνα με τις ατομικές απαιτήσεις του πελάτη (π.χ. προσαρμοσμένες διαστάσεις, πολλαπλοί όροφοι)
Ξεκινάμε οργανώνοντας μια τεχνική συνάντηση για να αναλύσουμε τις ανάγκες και τους πόρους σας και να καθορίσουμε ποιες ενέργειες πρέπει να ληφθούν. Ακολουθούμε τη συνάντηση με ένα επιχειρησιακό σχέδιο που περιλαμβάνει κόστη και προθεσμίες.
Η σωστή προετοιμασία και ο αυστηρός προγραμματισμός είναι το κλειδί για μια επιτυχημένη μετακόμιση γραφείου.
Την ημέρα της μετακόμισης, προστατεύουμε τα δάπεδα, τους τοίχους, τις πόρτες και άλλα ειδικά αντικείμενα στους χώρους αναχώρησης και άφιξης, χρησιμοποιώντας πάνελ από σκληρό χαρτόνι, προστατευτικά γωνιών, κομμάτια κυματοειδούς χαρτονιού και φυσαλίδες. Στη συνέχεια, παρέχουμε υλικά συσκευασίας για την προστασία όλων των αντικειμένων που θα μεταφερθούν. Κάθε δοχείο είναι προσεκτικά επισημασμένο, υποδεικνύοντας τον τύπο του μεταφερόμενου αντικειμένου και τον ακριβή προορισμό του. Δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στην προστασία ευαίσθητων και εύθραυστων αντικειμένων. Μπορούμε να αποσυναρμολογήσουμε και να επανασυναρμολογήσουμε τα αντικείμενά σας αν χρειαστεί. Μπορούμε επίσης να παρέχουμε μια ομάδα που ειδικεύεται στη μεταφορά βαρέων εξοπλισμών.
Μελέτες σχεδίασης
Βασική μηχανική
Λεπτομερής μηχανική
Διαχείριση έργων
Οι υπηρεσίες μας στο πλαίσιο του σχεδιασμού εγκαταστάσεων περιλαμβάνουν:
Μελέτες σχεδίασης, Βασική μηχανική, Λεπτομερής μηχανική, Διαχείριση έργων
Επιπλέον, είμαστε στη διάθεσή σας για να σας υποστηρίξουμε στην αξιολόγηση και επιλογή νέων παραγωγικών τοποθεσιών στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Μέσω του δικτύου συνεργατών μας με άλλες εξειδικευμένες μηχανικές εταιρείες, μπορούμε επίσης να σας προσφέρουμε μια ολοκληρωμένη σχεδίαση νέων εγκαταστάσεων, συμπεριλαμβανομένου του σχεδιασμού κατασκευής και αδειοδότησης.
Έχουμε ιδιαίτερη εμπειρία στους παρακάτω τομείς:
Προπολυμερή
Συστήματα σπιτιών
Αντιδραστικές εγκαταστάσεις για ακρυλικά, αλκυδικά και φαινολικά ρητίνες
Βιομηχανία χρωμάτων και βερνικιών
Γλυκολυσία και οξυλυτική διαδικασία για την ανακύκλωση πολυουρεθάνης
Αποθήκευση επικίνδυνων υλικών
Ανακύκλωση PUR, PIR και PET
Οι μετρητές σωματιδίων μετρούν τον αριθμό και το μέγεθος των σωματιδίων στον αέρα. Πρακτική φορητή συσκευή για κινητή χρήση.
Οι μετρητές σωματιδίων της μάρκας LIGHTHOUSE Solair μετρούν τον αριθμό και το μέγεθος των σωματιδίων στον αέρα. Οι φορητές συσκευές μέτρησης διακρίνονται για την υψηλή απόδοσή τους, είναι πολύ κατάλληλες για κινητή χρήση και είναι εύκολες στη χρήση. Πληροφορίες τιμών στο ηλεκτρονικό κατάστημα ή κατόπιν αιτήματος.
Ξεκινάμε οργανώνοντας μια τεχνική συνάντηση για να αναλύσουμε τις ανάγκες και τους πόρους σας και να προσδιορίσουμε ποιες ενέργειες πρέπει να ληφθούν. Ακολουθούμε τη συνάντηση με ένα επιχειρησιακό σχέδιο που περιλαμβάνει κόστη και προθεσμίες.
Η σωστή προετοιμασία και ο αυστηρός προγραμματισμός είναι το κλειδί για μια επιτυχημένη μετακόμιση γραφείου.
Την ημέρα της μετακόμισης, προστατεύουμε τα δάπεδα, τους τοίχους, τις πόρτες και άλλα ειδικά αντικείμενα στους χώρους αναχώρησης και άφιξης, χρησιμοποιώντας πάνελ από σκληρό χαρτόνι, προστατευτικά γωνιών, κομμάτια κυματοειδούς χαρτονιού και φυσαλίδες. Στη συνέχεια, παρέχουμε υλικά συσκευασίας για την προστασία όλων των αντικειμένων που θα μεταφερθούν. Κάθε δοχείο είναι προσεκτικά επισημασμένο, υποδεικνύοντας τον τύπο του μεταφερόμενου αντικειμένου και τον ακριβή προορισμό του. Δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στην προστασία ευαίσθητων και εύθραυστων αντικειμένων. Μπορούμε να αποσυναρμολογήσουμε και να επανασυναρμολογήσουμε τα αντικείμενά σας αν χρειαστεί. Μπορούμε επίσης να παρέχουμε μια ομάδα που ειδικεύεται στη μεταφορά βαρέων εξοπλισμών.
Ξεκινάμε οργανώνοντας μια τεχνική συνάντηση για να αναλύσουμε τις ανάγκες και τους πόρους σας και να καθορίσουμε ποιες ενέργειες πρέπει να ληφθούν. Ακολουθούμε τη συνάντηση με ένα επιχειρησιακό σχέδιο που περιλαμβάνει κόστη και προθεσμίες.
Η σωστή προετοιμασία και ο αυστηρός προγραμματισμός είναι το κλειδί για μια επιτυχημένη μετακόμιση γραφείου.
Την ημέρα της μετακόμισης, προστατεύουμε τα δάπεδα, τους τοίχους, τις πόρτες και άλλα ειδικά αντικείμενα στους χώρους αναχώρησης και άφιξης, χρησιμοποιώντας πάνελ από σκληρό χαρτόνι, προστατευτικά γωνιών, κομμάτια κυματοειδούς χαρτονιού και φυσαλίδες. Στη συνέχεια, παρέχουμε υλικά συσκευασίας για την προστασία όλων των αντικειμένων που θα μεταφερθούν. Κάθε δοχείο είναι προσεκτικά επισημασμένο, υποδεικνύοντας τον τύπο του μεταφερόμενου αντικειμένου και τον ακριβή προορισμό του. Δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στην προστασία ευαίσθητων και εύθραυστων αντικειμένων. Μπορούμε να αποσυναρμολογήσουμε και να επανασυναρμολογήσουμε τα αντικείμενά σας αν χρειαστεί. Μπορούμε επίσης να παρέχουμε μια ομάδα που ειδικεύεται στη μεταφορά βαρέων εξοπλισμών.
Ξεκινάμε οργανώνοντας μια τεχνική συνάντηση για να αναλύσουμε τις ανάγκες και τους πόρους σας και να καθορίσουμε ποιες ενέργειες πρέπει να ληφθούν. Ακολουθούμε τη συνάντηση με ένα επιχειρησιακό σχέδιο που περιλαμβάνει κόστη και προθεσμίες.
Η σωστή προετοιμασία και ο αυστηρός προγραμματισμός είναι το κλειδί για μια επιτυχημένη μετακόμιση γραφείου.
Την ημέρα της μετακόμισης, προστατεύουμε τα δάπεδα, τους τοίχους, τις πόρτες και άλλα ειδικά αντικείμενα στους χώρους αναχώρησης και άφιξης, χρησιμοποιώντας πάνελ από σκληρό χαρτόνι, προστατευτικά γωνιών, κομμάτια κυματοειδούς χαρτονιού και φυσαλίδες αέρα. Στη συνέχεια, παρέχουμε υλικά συσκευασίας για την προστασία όλων των αντικειμένων που θα μεταφερθούν. Κάθε δοχείο είναι προσεκτικά επισημασμένο, υποδεικνύοντας τον τύπο του μεταφερόμενου αντικειμένου και τον ακριβή προορισμό του. Δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στην προστασία ευαίσθητων και εύθραυστων αντικειμένων. Μπορούμε να αποσυναρμολογήσουμε και να ξανασυναρμολογήσουμε τα αντικείμενά σας αν χρειαστεί. Μπορούμε επίσης να παρέχουμε μια ομάδα που ειδικεύεται στη μεταφορά βαρέων εξοπλισμών.
Γραφείο Walter Knoll μεταχειρισμένο, που αποτελείται από:
Γραφείο Ανθρακί, σταθερός κάδος με γυάλινη επιφάνεια, στρογγυλό γυάλινο τραπέζι συσκέψεων με κάδο Ανθρακί επιφάνεια.
1 διαθέσιμο
Γραφείο Walter Knoll μεταχειρισμένο, που αποτελείται από:
Γραφείο Ανθρακί 210x104 εκ. 73 εκ. ύψος
Σταθερός κάδος με γυάλινη επιφάνεια / Ασημί, συρτάρι και συρτάρι για αρχειοθέτηση (Υ 70 εκ., Π 50 εκ., Β 52 εκ.)
Στρογγυλό γυάλινο τραπέζι συσκέψεων Ø 135 εκ. 73 εκ. ύψος με κάδο Ανθρακί επιφάνεια / Ασημί 3 καθολικά συρτάρια ως βάση τραπεζιού (Υ 70 εκ., Π 50 εκ., Β 52 εκ.)
Εθνική παράδοση κατόπιν αιτήματος
Ξεκινάμε οργανώνοντας μια τεχνική συνάντηση για να αναλύσουμε τις ανάγκες και τους πόρους σας και να καθορίσουμε ποιες ενέργειες πρέπει να ληφθούν. Ακολουθούμε τη συνάντηση με ένα επιχειρησιακό σχέδιο που περιλαμβάνει κόστη και προθεσμίες.
Η σωστή προετοιμασία και ο αυστηρός προγραμματισμός είναι το κλειδί για μια επιτυχημένη μετακόμιση γραφείου.
Την ημέρα της μετακόμισης, προστατεύουμε τα δάπεδα, τους τοίχους, τις πόρτες και άλλα ειδικά αντικείμενα στους χώρους αναχώρησης και άφιξης, χρησιμοποιώντας πάνελ από σκληρό χαρτόνι, προστατευτικά γωνιών, κομμάτια κυματοειδούς χαρτονιού και φυσαλίδες. Στη συνέχεια, παρέχουμε υλικά συσκευασίας για την προστασία όλων των αντικειμένων που θα μεταφερθούν. Κάθε δοχείο είναι προσεκτικά επισημασμένο, υποδεικνύοντας τον τύπο του μεταφερόμενου αντικειμένου και τον ακριβή προορισμό του. Δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στην προστασία ευαίσθητων και εύθραυστων αντικειμένων. Μπορούμε να αποσυναρμολογήσουμε και να επανασυναρμολογήσουμε τα αντικείμενά σας αν χρειαστεί. Μπορούμε επίσης να παρέχουμε μια ομάδα που ειδικεύεται στη μεταφορά βαρέων εξοπλισμών.
Ξεκινάμε οργανώνοντας μια τεχνική συνάντηση για να αναλύσουμε τις ανάγκες και τους πόρους σας και να προσδιορίσουμε ποιες ενέργειες πρέπει να ληφθούν. Ακολουθούμε τη συνάντηση με ένα επιχειρησιακό σχέδιο που περιλαμβάνει κόστη και προθεσμίες.
Η σωστή προετοιμασία και ο αυστηρός προγραμματισμός είναι το κλειδί για μια επιτυχημένη μετακόμιση γραφείου.
Την ημέρα της μετακόμισης, προστατεύουμε τα δάπεδα, τους τοίχους, τις πόρτες και άλλα ειδικά αντικείμενα στους χώρους αναχώρησης και άφιξης, χρησιμοποιώντας πάνελ από σκληρό χαρτόνι, προστατευτικά γωνιών, κομμάτια κυματοειδούς χαρτονιού και φυσαλίδες. Στη συνέχεια, παρέχουμε υλικά συσκευασίας για την προστασία όλων των αντικειμένων που θα μεταφερθούν. Κάθε δοχείο είναι προσεκτικά επισημασμένο, υποδεικνύοντας τον τύπο του μεταφερόμενου αντικειμένου και τον ακριβή προορισμό του. Δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στην προστασία ευαίσθητων και εύθραυστων αντικειμένων. Μπορούμε να αποσυναρμολογήσουμε και να ξανασυναρμολογήσουμε τα αντικείμενά σας αν χρειαστεί. Μπορούμε επίσης να παρέχουμε μια ομάδα που ειδικεύεται στη μεταφορά βαρέων εξοπλισμών.
Ξεκινάμε οργανώνοντας μια τεχνική συνάντηση για να αναλύσουμε τις ανάγκες και τους πόρους σας και να καθορίσουμε ποιες ενέργειες πρέπει να ληφθούν. Ακολουθούμε τη συνάντηση με ένα επιχειρησιακό σχέδιο που περιλαμβάνει κόστη και προθεσμίες.
Η σωστή προετοιμασία και ο αυστηρός προγραμματισμός είναι το κλειδί για μια επιτυχημένη μετακόμιση γραφείου.
Την ημέρα της μετακόμισης, προστατεύουμε τα δάπεδα, τους τοίχους, τις πόρτες και άλλα ειδικά αντικείμενα στους χώρους αναχώρησης και άφιξης, χρησιμοποιώντας πάνελ από σκληρό χαρτόνι, προστατευτικά γωνιών, κομμάτια κυματοειδούς χαρτονιού και φυσαλίδες. Στη συνέχεια, παρέχουμε υλικά συσκευασίας για την προστασία όλων των αντικειμένων που θα μεταφερθούν. Κάθε κοντέινερ είναι προσεκτικά επισημασμένο, υποδεικνύοντας τον τύπο του μεταφερόμενου αντικειμένου και τον ακριβή προορισμό του. Δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στην προστασία ευαίσθητων και εύθραυστων αντικειμένων. Μπορούμε να αποσυναρμολογήσουμε και να επανασυναρμολογήσουμε τα αντικείμενά σας αν χρειαστεί. Μπορούμε επίσης να παρέχουμε μια ομάδα που ειδικεύεται στη μεταφορά βαρέων εξοπλισμών.
Κατόπιν αιτήματος, μπορούμε να δημιουργήσουμε και δικές σας κατασκευές. Η παραγωγή εργαλείων πραγματοποιείται ακριβώς σύμφωνα με τα δημιουργηθέντα δεδομένα κατασκευής.
Πριν από την παραγωγή, μπορούμε να βασιστούμε τόσο σε αρχεία 2D/3D όσο και σε σχέδια εργαλείων, κατασκευές εργαλείων ή δείγματα.
Κατόπιν αιτήματος, μπορούμε να δημιουργήσουμε και δικές σας κατασκευές. Η παραγωγή εργαλείων πραγματοποιείται ακριβώς σύμφωνα με τα δημιουργηθέντα δεδομένα κατασκευής.
Ξεκινάμε οργανώνοντας μια τεχνική συνάντηση για να αναλύσουμε τις ανάγκες και τους πόρους σας και να καθορίσουμε ποιες ενέργειες πρέπει να ληφθούν. Ακολουθούμε τη συνάντηση με ένα επιχειρησιακό σχέδιο που περιλαμβάνει κόστη και προθεσμίες.
Η σωστή προετοιμασία και ο αυστηρός προγραμματισμός είναι το κλειδί για μια επιτυχημένη μετακόμιση γραφείου.
Την ημέρα της μετακόμισης, προστατεύουμε τα δάπεδα, τους τοίχους, τις πόρτες και άλλα ειδικά αντικείμενα στους χώρους αναχώρησης και άφιξης, χρησιμοποιώντας πάνελ από σκληρό χαρτόνι, προστατευτικά γωνιών, κομμάτια κυματοειδούς χαρτονιού και φυσαλίδες. Στη συνέχεια, παρέχουμε υλικά συσκευασίας για την προστασία όλων των αντικειμένων που θα μεταφερθούν. Κάθε δοχείο είναι προσεκτικά επισημασμένο, υποδεικνύοντας τον τύπο του μεταφερόμενου αντικειμένου και τον ακριβή προορισμό του. Δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στην προστασία ευαίσθητων και εύθραυστων αντικειμένων. Μπορούμε να αποσυναρμολογήσουμε και να επανασυναρμολογήσουμε τα αντικείμενά σας αν χρειαστεί. Μπορούμε επίσης να παρέχουμε μια ομάδα που ειδικεύεται στη μεταφορά βαρέων εξοπλισμών.
Τα αξεσουάρ γραφής είναι απαραίτητα εργαλεία για την ενίσχυση της λειτουργικότητας και της χρηστικότητας των μαυροπίνακων και των λευκών πινακίδων, προσφέροντας μια γκάμα προϊόντων που περιλαμβάνει μαρκαδόρους για ξηρή γραφή, υγρούς μαρκαδόρους κιμωλίας και έγχρωμες κιμωλίες. Αυτά τα αξεσουάρ είναι διαθέσιμα σε διάφορα χρώματα και σε σετ, παρέχοντας επιλογές που ταιριάζουν σε διαφορετικές προτιμήσεις και ανάγκες. Εκτός από τα εργαλεία γραφής, η γκάμα περιλαμβάνει σβηστήρες, μαγνητικά σφουγγάρια και πανάκια μικροϊνών για εύκολο καθαρισμό και συντήρηση των επιφανειών των πινακίδων.
Τα υλικά υψηλής ποιότητας που χρησιμοποιούνται σε αυτά τα αξεσουάρ γραφής εξασφαλίζουν αντοχή και ευκολία στη χρήση, καθιστώντας τα μια αξιόπιστη επιλογή για οποιοδήποτε περιβάλλον. Είτε χρησιμοποιούνται σε μια τάξη, γραφείο ή σπίτι, αυτά τα αξεσουάρ προσφέρουν τόσο λειτουργικότητα όσο και ευκολία. Η προσαρμόσιμη φύση τους επιτρέπει την εξατομίκευση ώστε να ταιριάζουν με τη διακόσμηση και τις ανάγκες οποιουδήποτε χώρου, καθιστώντας τα μια ευέλικτη και πολύτιμη προσθήκη σε οποιοδήποτε περιβάλλον.
Η εταιρεία Interpaul είναι στην ευχάριστη θέση να σας παρουσιάσει τη συνεργασία της με την Notasix, γραφείο συμβολαιογράφου στο Six Fours les Plages.
Η αποστολή της εταιρείας επικεντρώνεται στη βελτιστοποίηση της διαδικτυακής τους παρουσίας, χάρη σε μια στρατηγική που βασίζεται στη φυσική αναζήτηση της ιστοσελίδας.
Ο στόχος: να ανεβάσουν την ιστοσελίδα τους στα πρώτα αποτελέσματα αναζήτησης!
Οι προσαρμογές που έγιναν έχουν βελτιώσει σημαντικά την ορατότητα του συμβολαιογραφικού γραφείου στο Google, αποδεικνύοντας τον ρόλο του ως κύριου παίκτη σε τοπικό επίπεδο, ιδίως για την αναζήτηση "notaire Six Fours".
Η επικοινωνιακή μας εταιρεία έχει πάντα ως στόχο να κατασκευάσει μια αποδοτική επικοινωνία σε συμφωνία με τις αξίες των πελατών της και να προσφέρει απτά αποτελέσματα: η συνεργασία μας με την Notasix μαρτυρεί την επιθυμία μας να βοηθήσουμε αυτούς τους τοπικούς παράγοντες να αποκτήσουν καλύτερη ορατότητα στον τομέα τους ως συμβολαιογράφοι στο Six-Fours-les-Plages στις μηχανές αναζήτησης αλλά και στο Διαδίκτυο γενικότερα.
Η 1Α παρουσία για την επιχείρησή σας στη Γερμανία, Stuttgart-Business Center Holderpark >> απλή >> οικονομική >> γρήγορη
Μια καλή λύση για ξένες επιχειρήσεις που επιθυμούν να επεκταθούν στην γερμανική αγορά.
Ιδανικό για την ίδρυση μιας EU- υποκατάστασης, θυγατρικής, εκπροσώπησης ή αν θέλετε απλά να διαχειρίζεστε την επιχείρησή σας από το δρόμο.
Διαχείριση αλληλογραφίας: παγκόσμια προώθηση αλληλογραφίας
Τηλεπικοινωνίες: Τηλ. ή FAX αριθμός και προώθηση κλήσεων
Paper2email: Σαρώσουμε τα γράμματά σας και σας τα στέλνουμε ως PDF μέσω email.
Κλείστε παρακάτω πρακτικές πρόσθετες υπηρεσίες:
Φέρνουμε το δικό σας γραμματοκιβώτιο
Το πακέτο συλλογής Συγκέντρωση αγορών και προώθηση
Παραλαβή, δυνατότητα αυτοπαραλαβής
Ενοικιάστε το ημερήσιο γραφείο μας αν χρειαστεί
Μέσω των κατάλληλων προβολέων, μπορείτε να αναδείξετε το απεικονιζόμενο προϊόν σας αποτελεσματικά.
Η απλή και γρήγορη εγκατάσταση, οι μεταβλητές δυνατότητες σχεδίασης και η δυνατότητα δημιουργίας μιας εντυπωσιακής μεγάλης επιφάνειας είναι βασικά χαρακτηριστικά της αναδιπλούμενης οθόνης.